Aplicatia care anunta o revolutie in sistemul live streaming

By on 18/07/2016
meerkat twiter 001

 * amenintati de suprematia Facebook si Twitter, cei de la Meerkat au in vedere dezvoltarea propriei retele sociale pentru difuzarea de continut video live

Aplicatia care se face responsabila, in mare parte, de dezvoltarea jocurilor online pe Twitter si Facebook, revine acum in forta, cu noi posibilitati de extindere in domeniul divertismentului. Oficialii de la Meerkat au dezvaluit pentru presa de specialitate mersul evenimentelor, care au fost preluate rapid de site-uri si blogger-ii din domeniul IT. Motivele intrarii in forta pe aceasta piata sunt extrem de simple. Atat utilizatorii obisnuiti, in afara personalitatilor din media si care fac obiectul buletielor de stiri, nu sunt prezenti pe retele la nivelul asteptarilor pe care Meerkat le are de la acest tip de servicii. Iar in cazul in care incearca sa o faca, atunci ei aleg aplicatii precum Periscope, de la Twitter, sau Facebook Live, pentru a-si impartasi imaginile si crampeiele de viata cu restul lumii. Astfel, dezvoltatorii Meerkat sustin ca difuzarea de continut video in mediul online nu a explodat atat de mult cum s-ar fi asteptat, iar acest lucru a fost facut public chiar pe platforma de comunicare cu propiii angajati. Astfel, acestia invoca avantajele sistemului de distributie bine pus la punct al Twitter Periscope si Facebook Live, care atrag tot mai multi utilizatori de pe platforma Meerkat catre acestea. Prin urmare, acesta ar fi motivul pentru care cresterea nu este insa atat de vizibila sau, cel putin, nu la nivelul asteptat.

meerkat 001

Lupta pentru pastrarea utilizatorilor

 Difuzarea de continut video live este descrisa drept o caracteristica interesanta, aflata in topul celor oferite deja de Facebook si Twitter, insa aceasta nu este sustinuta si de o retea de dezvoltare de sine statatoare.

meerkat twiter

Observatia este una cat se poate de simpla si la obiect, care dezvaluie una dintre problemele intalnite in social-media zilelor noastre. Cei care distribuie acest gen de continut sunt intr-o poportie destul de mica, iar atunci cand o fac, acest lucru se intampla ocazional. In cazul utilizatorilor care nu sunt foarte activi pe retelele de socializare, participarea este si mai redusa. Acestia vor urmari o transmisiune live, insa nu vor face si efortul de a participa activ, prin comentarii distribuiri sau alte postari de acest gen. Prin urmare, cresterea acestor platforme si mentinerea utilizatorilor conectati reprezinta adevarata provocare de viitor pentru companiile dezvoltatoare.

meerkat facebook

Nu renunta atat de usor

Acestea fiind spuse, unii se intreaba, deja, daca acesta nu reprezinta sfarsitul Meerkat. Ei, bine, raspunsul este unul negativ. Aplicatia inca ruleaza, asa ca transmisiunile live sunt posibile in continuare. Compania lucreaza insa la ceva nou, la construirea propriei retele sociale. Astfel, investitiile sunt canalizate spre un produs nou, care are drept scop punerea in practica a unei viziuni unitare de a impartasi continut video live pentru orice utilizator, in orice colt de pe Glob. Fara a face dezvaluiri esentiale despre noul produs, dezvoltatorii Meerkat au descoperit ca momentele cele mai bune in care continutul video este impartasit este atunci cand oameni care se cunosc deja sunt conectati pe o anumita retea sociala. Prin urmare, aplicata ar putea lua forma unui serviciu video chat, ca o extensie a unei retele sociale in format clasic. Meerkat a inceput sa lucreze la noul sau produs inca din octombrie, urmand ca o varianta finala sa fie prezentata in aproximativ trei luni.

 

About Andreea Filipescu

Adauga raspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>