Cel mai avansat model de la Apple

By on 07/08/2014
mac retina display

Apple si-a actualizat cel mai avansat model de notebook, modelul MacBook Pro cu ecran Retina, cu o gama de procesoare mai rapide, cu mai multa memorie si cu punerea in opera a sistemului sau de operare de ultima generatie, OS X 10.10 Yosemite.

Modelul de 13 inch de MacBook Pro cu afisaj Retina porneste la un pret de comercializare peste Ocean de aproape 1.300 de dolari, dar specialistii spun ca dispozitivul isi merita fiecare banut. La acest cost vei avea o viteza de 2.6GHz pe procesorul dual-core Intel Core i5 si nu mai putin de 8GB de memorie. Inainte de acest ultim update, modelul de baza era ehipat cu un procesor de 2.4GHz, tot de la Intel, dar cu o memorie RAM de doar 4GB.

Intre timp, produsul de top este MacBook Pro cu display Retina de 15 inch, dar la un pret ceva mai piperat, de aproximativ 2.500 de dolari, cu un procesor quad-core Intel Core i7 de 2.5GHz si o memorie de 16GB RAM, fata de 8 GB. Iar daca esti constrans de buget, cei de la Apple au pregatita si varianta echipata cu aceleasi procesoare si memorii, dar fara display Retina. Oferta este valabila pentru MacBook Pro de 13 inch, de la care producatorul taie o suta de dolari din pret.

Mac book air

O toamna cu surprize

Miscarea indrazneata a celor de la Apple vine in contextul in care noul program de operare OS X Yosemite este pregatit sa fie lansat in aceasta toamna. Tema majora tratata de softisti este tocmai continuitatea, care confera o legatura mai trainica intre Mac si iOS, atunci cand utilizatorii sunt logati pe iCloud. Iar Apple tocmai a facut publica versiunea beta a noului sistem de operare, pentru a nu-si tine fanii cu sufletul la gura pana in toamna. Versiunea finala a noului Yosemite va fi lansata ca un upgrade la liber, insa de acesta vor beneficia doar cei care vor achizitiona si noul MacBook Pro. Acesta este deja indragit de utilizatori pentru ca este subtire si compact, luminos si cu o carcasa din aluminiu destul de ochioasa. In plus, producatorii se lauda cu o baterie care te tine aproape toata ziua la utilizare moderata, plus o compatibilitate absoluta cu sistemul de operare OS X. Astfel, noul MacBook Pro vine cu mai multa memorie, procesoare intarite si o configuratie care, pusa in legatira cu sistemul de operare, fac din acest dispozitiv un jucator important pe piata laptopurilor.

Mac Book 9

Daca e sa vorbim despre ecranul Retina, acesta este cunoscut deja pentru  capaciatea sa de a reduce reflexiile, mentinand la un nivel ridicat calitatea imaginii si culorile de-a dreptul uimitoare. Practic, imaginile par mult mai realiste, datorita densitatii extraordinare a pixelilor. Chiar si cele mai mici detalii se pot vedea pe imaginile de inalta rezolutie, in vreme ce textul este atat de clar, incat ai impresia ca citesti dintr-o carte tiparita textele de pe paginile web si chiar mesajele electronice.

Mac book air retina

Cat priveste unghiul de vizionare a ecranului, acesta este de 178 de grade, oferit de noua tehnologie IPS, care permite utilizatorului sa vada imaginile aproape la aceeasi calitate si cu aceeasi luminozitate, indiferent de pozitia fata de ecran.

About Andreea Filipescu

Adauga raspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *